Faaliyet
F2.1.4 Öğrenci iş yüküne dayalı ders tasarımı
| Faaliyetin Amacı: Tüm derslerin AKTS değerinin web sayfası üzerinden paylaşılarak, öğrenci iş yükü takibi ile doğrulanması; staj ve mesleğe ait uygulamalı öğrenme fırsatlarının mevcut olması ve yeterince öğrenci iş yükü ve kredi çerçevesinde değerlendirilmesi; gerçekleşen uygulamanın niteliğinin irdelenmesi; öğrenci iş yüküne dayalı tasarımda uzaktan eğitimle ortaya çıkan çeşitliliklerin de göz önünde bulundurulması amaçlanmaktadır. | |||
| Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Ordu Üniversitesi | |||
| Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
|---|---|---|---|
AKTS ders bilgi paketleri* (Uzaktan ve karma eğitim programları dahil) Öğrenci iş yükü kredisinin mesleki uygulamalar, değişim programları, staj ve projeler için tanımlanması İş yükü temelli kredilerin transferi ve tanınmasına ilişkin tanımlı süreçler Programlarda öğrenci İş yükünün belirlenmesinde öğrenci katılımının sağlandığına ilişkin belgeler ve mekanizmalar Diploma Eki Derslerin AKTS kredileri ve AKTS hesaplama tablolarının takibi AKTS hesaplama tabloları ve ek belgeler (örn; öğretim üyeleri ve öğrencilerle yapılan anketler) İş yükü temelli kredilerin geribildirimler doğrultusunda güncellenmesi Standart uygulamalar ve mevzuatın yanı sıra kurumun ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiği özgün yaklaşım ve uygulamalar * 2015 AKTS Kullanıcı Kılavuzu’ndaki anahtar prensipleri taşımalıdır. |
|||
| İzleme Kriterleri: | |||