Süreç
PP1.6, R0, Temmuz 2025
Programların Yürütülmesi (Öğrenci Merkezli Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme)
SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ:
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Yüksekokullar, Ordu Üniversitesi
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev Tanımlarında Belirlenmiştir
SÜRECİN AMACI: Kurum, hedeflediği nitelikli mezun yeterliliklerine ulaşmak amacıyla öğrenci merkezli ve yetkinlik temelli öğretim, ölçme ve değerlendirme yöntemlerini uygulamalıdır. Kurum, öğrencikabulleri, diploma, derece ve diğer yeterliliklerin tanınması ve sertifikalandırılmasına yönelik açık kriterler belirlemeli; önceden tanımlanmış ve ilan edilmiş kuralları tutarlı şekildeuygulamalıdır.
GİRDİLER
KAYNAKLAR
ÇIKTILAR
Ofis ortamı
Bilgisayar vb. teknolojik altyapı - donanım
İnsan kaynakları
EBYS
KAYSİS ve Yasal Mevzuat
Faaliyetler
F1.6.1 Öğrenci Değişim Erasmus+, Mevlana, Farabi) programları işlemleri
Faaliyetin Amacı: Öğrenci değişim öğrencilerinin izinlerinin ve döndüklerinde derslerin Öğrenci Bilgi Sistemine işlenmesi işlemlerini yürütmek.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Ordu Üniversitesi, Yüksekokullar
Faaliyet Adımları
Görevli
Bilgi/Tarif Dokümanları
Kayıt Ortamı
1. Değişim Programları kapsamında gidecek Öğrencilerin Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğünce belirlenir.
2. Uluslararası İlişkiler Genel Koordinatörlüğü tarafından giden öğrenciler Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına ve Fakülteye bildirilir.
bildirilir.
3.Fakülte tarafından giden öğrencilerin durumu Öğrenci Bilgi Sisteminde güncellenir.
4.Giden öğrencinin transkripti ilgili Bölümden intibak yapıldıktan sonra Fakülte Yönetim Kuruluna gönderilir.
5. Fakülte Kurulunda giden öğrencinin not dönüşümünü ÖİDB’ye gönderir.
6. ÖİDB tarafından giden öğrencilerin notları OBS’ye işlenir.
Öğrenci Memnuniyet Araştırma Anketi
Uluslararası İlişkiler Birimi Birim Kalite Eylem Planı
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Birim Kalite Eylem Planı
● UBYS
● ÜNİKYS
● EBYS
● OBS
- YÖKSİS
İzleme Kriterleri:
Programların Yürütülmesi (Öğrenci Merkezli Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme)
| SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ: | ||
| SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Yüksekokullar, Ordu Üniversitesi | ||
| YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev Tanımlarında Belirlenmiştir | ||
| SÜRECİN AMACI: Kurum, hedeflediği nitelikli mezun yeterliliklerine ulaşmak amacıyla öğrenci merkezli ve yetkinlik temelli öğretim, ölçme ve değerlendirme yöntemlerini uygulamalıdır. Kurum, öğrencikabulleri, diploma, derece ve diğer yeterliliklerin tanınması ve sertifikalandırılmasına yönelik açık kriterler belirlemeli; önceden tanımlanmış ve ilan edilmiş kuralları tutarlı şekildeuygulamalıdır. | ||
| GİRDİLER | KAYNAKLAR | ÇIKTILAR |
|---|---|---|
Ofis ortamı Bilgisayar vb. teknolojik altyapı - donanım İnsan kaynakları EBYS KAYSİS ve Yasal Mevzuat |
||
Faaliyetler
F1.6.1 Öğrenci Değişim Erasmus+, Mevlana, Farabi) programları işlemleri
| Faaliyetin Amacı: Öğrenci değişim öğrencilerinin izinlerinin ve döndüklerinde derslerin Öğrenci Bilgi Sistemine işlenmesi işlemlerini yürütmek. | |||
| Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Ordu Üniversitesi, Yüksekokullar | |||
| Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
|---|---|---|---|
1. Değişim Programları kapsamında gidecek Öğrencilerin Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğünce belirlenir. 2. Uluslararası İlişkiler Genel Koordinatörlüğü tarafından giden öğrenciler Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına ve Fakülteye bildirilir. bildirilir. 3.Fakülte tarafından giden öğrencilerin durumu Öğrenci Bilgi Sisteminde güncellenir. 4.Giden öğrencinin transkripti ilgili Bölümden intibak yapıldıktan sonra Fakülte Yönetim Kuruluna gönderilir. 5. Fakülte Kurulunda giden öğrencinin not dönüşümünü ÖİDB’ye gönderir. 6. ÖİDB tarafından giden öğrencilerin notları OBS’ye işlenir. |
Öğrenci Memnuniyet Araştırma Anketi Uluslararası İlişkiler Birimi Birim Kalite Eylem Planı Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Birim Kalite Eylem Planı |
● UBYS
● ÜNİKYS
● EBYS
● OBS
|
|
| İzleme Kriterleri: | |||