Süreç

PP1.7, R0, Temmuz 2025

Öğrenme Kaynakları ve Akademik Destek Hizmetleri

SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ:
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Yüksekokullar, Ordu Üniversitesi
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev Tanımlarında Belirlenmiştir.
SÜRECİN AMACI: Kurum, hedeflediği nitelikli mezun yeterliliklerine ulaşmak ve eğitim- öğretim faaliyetlerini yürütmek için uygun altyapıya, kaynaklara ve ortamlara sahip olmalı ve öğrenmeolanaklarının tüm öğrenciler için yeterli ve erişilebilir olmasını güvence altına almalıdır. Kurum öğrencilerin akademik gelişimi ve kariyer planlamasına yönelik destek hizmetlerisağlamalıdır.
GİRDİLER KAYNAKLAR ÇIKTILAR
Ofis ortamı
Bilgisayar vb. teknolojik altyapı - donanım
İnsan kaynakları
EBYS
KAYSİS ve Yasal Mevzuat
Faaliyetler

F1.7.1 Mezuniyet İşlemleri Süreci

Faaliyetin Amacı: Mezun durumundaki öğrencilerin OBS ve YÖKSİS mezuniyet işlemlerinin tamamlanması. Mezuniyet iki ders sınav başvurularının alınması, hazırlanması ve ilanı ve sınav notlarının girilmesini takip etmek.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Yüksekokullar
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı

1.       Akademik Takvim

2.       Mezun Listeleri

3.        Diploma, Diploma Eki ve Diğer

Belgelerin Düzenlenmesine İlişkin

Yönerge

4.       Öğrenci Bilgi Sistemi Listeleri

5.       Mezuniyet İki Ders başvuru formu ve dilekçesi

Mezuniyet İki Ders Sınavı kurul kararları
Fatsa MYO Mezuniyet İki Ders Sınav Başvuru .Formu
Sosyal Bilimler Enstitüsü Doktora Mezuniyet Yayın Şartı Onay Formu
Spor Bilimleri Fakültesi Mezuniyet İki Ders Başvuru Formu
Turizm Fakültesi Mezuniyet İki Ders Sınavı Talep Formu
Güzel Sanatlar Fakültesi Mezuniyet Aşamasına Gelmiş İlave İki Ders Dilekçesi
Sağlık Bilimleri Enstitüsü Doktora Mezuniyet Yayın Şartları
İzleme Kriterleri:

F1.7.2 Kurum İçi ve Kurumlar Arası Öğrenci Geçiş Süreci

Faaliyetin Amacı: Yatay Geçiş Başvuruları ve Dikey Geçiş Başvurularının Değerlendirme ve Kayıt İşlemleri, Başka Yükseköğretim Kurumundan ders alan öğrenciler için muafiyet taleplerinin değerlendirilmesi
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Yüksekokullar
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı

1 - Yatay geçiş başvuru kılavuzu web ‘de yayınlanır

2 – Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden başvuru ekranları  hazırlanır,

 3 - Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden öğrenci başvurularının alınır ve başvurular değerlendirilip onaylanır, 4 - Başvurusu kabul edilen öğrencilerin Yatay geçiş komisyonunda değerlendirilir sonrasında Asıl ve yedek öğrenci listeleri web'te ilan edilir,

 5 - İlan edilen tarihler aralığında öğrenci kesin kayıtları yapılır,

5.1 - Kesin kayıt yaptıran öğrencilerin YÖKSİS güncellemeleri yapılır ve ilgili üniversitelerle gerekli yazışmalar yapılır,

5.2 - Kesin kayıt yaptıran öğrencilerin muafiyet talepleri için dilekçeleri alınır

        EBYS

        UNİPA (Öğrenci Bilgi Sistemi)

        Elektronik Ortam

İzleme Kriterleri: