Süreç
PP1.5, R0, Temmuz 2025
Program Tasarımı, Değerlendirmesi ve Güncellenmesi
SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ:
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Yüksekokullar, Ordu Üniversitesi
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev Tanımlarında Belirlenmiştir.
SÜRECİN AMACI: Kurum, öğretim programlarını Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikleri Çerçevesi ile uyumlu; öğretim amaçlarına ve öğrenme çıktılarına uygun olarak tasarlamalı, öğrencilerin ve toplumun ihtiyaçlarına cevap verdiğinden emin olmak için periyodik olarak değerlendirmeli ve güncellemelidir.
GİRDİLER
KAYNAKLAR
ÇIKTILAR
Ofis ortamı
Bilgisayar vb. teknolojik altyapı - donanım
İnsan kaynakları
EBYS
KAYSİS ve Yasal Mevzuat
Faaliyetler
F1.5.1 Bölüm Akreditasyon İşlemleri
Faaliyetin Amacı: Bölüm/Program faaliyetlerinin ulusal ve uluslararası alanda tanınırlığını arttırmak ve tescil ettirmek
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BÖLÜMÜ, Fakülteler, FATSA DENİZ BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Faaliyet Adımları
Görevli
Bilgi/Tarif Dokümanları
Kayıt Ortamı
Akreditasyon kuruluşu kriterlerine göre hazırlık dosyasının oluşturulması,
Öz değerlendirme raporunun hazırlanması,
Saha ziyareti ve değerlendirme işlemlerinin yapılması.
Spor Bilimleri Fakültesi Birim Kalite Eylem Planı
Kurumsal Akreditasyon Programı (KAP) Bilgilendirme Rehberi
Elektronik Ortam,
Fiziki Arşiv,
ÜNİKYS.
İzleme Kriterleri:
F1.5.2 Müfredat güncelleme işlemleri
Faaliyetin Amacı: Eğitim-Öğretim süresi boyunca öğrencilerin bağlı oldukların müfredatlar da yer alan derslerdeki değişiklikleri güncellemek
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Yüksekokullar
Faaliyet Adımları
Görevli
Bilgi/Tarif Dokümanları
Kayıt Ortamı
Ders Güncellemesi için bölümlerden gelen talepler
Öğrencilerden ders güncellemesine ilişkin gelen talepler
Mezun öğrencilerle yapılan görüşmeler
Ders Değerlendirme Anketi ve Ders Değerlendirme Anketi Uygulama Esasları
● UBYS
● ÜNİKYS
İzleme Kriterleri:
Program Tasarımı, Değerlendirmesi ve Güncellenmesi
| SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ: | ||
| SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Yüksekokullar, Ordu Üniversitesi | ||
| YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev Tanımlarında Belirlenmiştir. | ||
| SÜRECİN AMACI: Kurum, öğretim programlarını Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikleri Çerçevesi ile uyumlu; öğretim amaçlarına ve öğrenme çıktılarına uygun olarak tasarlamalı, öğrencilerin ve toplumun ihtiyaçlarına cevap verdiğinden emin olmak için periyodik olarak değerlendirmeli ve güncellemelidir. | ||
| GİRDİLER | KAYNAKLAR | ÇIKTILAR |
|---|---|---|
Ofis ortamı Bilgisayar vb. teknolojik altyapı - donanım İnsan kaynakları EBYS KAYSİS ve Yasal Mevzuat |
||
Faaliyetler
F1.5.1 Bölüm Akreditasyon İşlemleri
| Faaliyetin Amacı: Bölüm/Program faaliyetlerinin ulusal ve uluslararası alanda tanınırlığını arttırmak ve tescil ettirmek | |||
| Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BÖLÜMÜ, Fakülteler, FATSA DENİZ BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | |||
| Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
|---|---|---|---|
Akreditasyon kuruluşu kriterlerine göre hazırlık dosyasının oluşturulması,
Öz değerlendirme raporunun hazırlanması,
Saha ziyareti ve değerlendirme işlemlerinin yapılması.
|
Spor Bilimleri Fakültesi Birim Kalite Eylem Planı Kurumsal Akreditasyon Programı (KAP) Bilgilendirme Rehberi |
Elektronik Ortam,
Fiziki Arşiv,
ÜNİKYS.
|
|
| İzleme Kriterleri: | |||
F1.5.2 Müfredat güncelleme işlemleri
| Faaliyetin Amacı: Eğitim-Öğretim süresi boyunca öğrencilerin bağlı oldukların müfredatlar da yer alan derslerdeki değişiklikleri güncellemek | |||
| Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: Enstitüler, Fakülteler, Meslek Yüksekokulları, Yüksekokullar | |||
| Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
|---|---|---|---|
Ders Güncellemesi için bölümlerden gelen talepler Öğrencilerden ders güncellemesine ilişkin gelen talepler Mezun öğrencilerle yapılan görüşmeler |
Ders Değerlendirme Anketi ve Ders Değerlendirme Anketi Uygulama Esasları |
● UBYS ● ÜNİKYS |
|
| İzleme Kriterleri: | |||