Faaliyet
F2.4.3 Öğrenci Memnuniyet Anketlerinin Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Faaliyetin Amacı: Öğrencilerin eğitim-öğretim hizmetlerine ilişkin görüş ve önerilerini almak, sonuçlarını analiz ederek kalite süreçlerinde iyileştirmelere yön vermek | |||
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: | |||
Faaliyet Adımları | Görevli | Bilgi/Tarif Dokümanları | Kayıt Ortamı |
---|---|---|---|
Anket sorularının hazırlanması veya güncellenmesi
Çevrimiçi anket araçlarıyla anketin öğrencilerle paylaşılması
Sonuçların analiz edilmesi
Kalite Komisyonu’nda değerlendirilmesi Raporlanarak ilgili paydaşlarla paylaşılması |
Akademik Personel Memnuniyet Araştırma Anketi İdari Personel Memnuniyet Araştırma Anketi Kalite Kültürü ve Algısı Anketi Öğrenci Memnuniyet Araştırma Anketi Şehir (Dış Paydaş) Memnuniyet Araştırma Anketi Ders Değerlendirme Anketi ve Ders Değerlendirme Anketi Uygulama Esasları |
Çevrimiçi anket formları ÜNİKYS |
|
İzleme Kriterleri: |