Faaliyet

F2.4.3 Öğrenci Memnuniyet Anketlerinin Uygulanması ve Değerlendirilmesi

Faaliyetin Amacı: Öğrencilerin eğitim-öğretim hizmetlerine ilişkin görüş ve önerilerini almak, sonuçlarını analiz ederek kalite süreçlerinde iyileştirmelere yön vermek
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı

Anket sorularının hazırlanması veya güncellenmesi

 

Çevrimiçi anket araçlarıyla anketin öğrencilerle paylaşılması

 

 Sonuçların analiz edilmesi

 

 Kalite Komisyonu’nda değerlendirilmesi

 

Raporlanarak ilgili paydaşlarla paylaşılması
Şehir (Dış Paydaş) Memnuniyet Araştırma Anketi
Öğrenci Memnuniyet Araştırma Anketi
Kalite Kültürü ve Algısı Anketi
Ders Değerlendirme Anketi ve Ders Değerlendirme Anketi Uygulama Esasları
Akademik Personel Memnuniyet Araştırma Anketi
İdari Personel Memnuniyet Araştırma Anketi

 

Çevrimiçi anket formları

ÜNİKYS

İzleme Kriterleri: